Re: Fråga via Serieforum.se

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Nov 20 20:51:33 CET 2013

Vore ju kul om nån kunde hitta ett belägg för
"Knattarna" i nån KA från 60-talet exempelvis ...

Men det skulle inte förvåna mig om frågeställaren
allra mest är ute efter namnen Knatte, Fnatte och
Tjatte (i valfri ordning). Det borde vara det
mest intressanta, men jag tror inte att jag kan
hjälpa till på den fronten mer än vem som helst.

S Diös