Komplettister

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Sep 3 10:00:14 CEST 2013

Kvack!

Jag undrar om det finns någon av de värderade
listläsarna som innehar, eller känner till någon
som har, samtliga utkomna nummer av den
välrenommerade tidskriften Kalle Anka & C:o från
1948 till dags dato. Jag frågar för räkning av
Egmont i Malmö, som gärna vill komma i kontakt med en sådan person.

Tidningarnas skick, förekomst av bilagor osv är
såvitt jag förstår av underordnat intresse. Alla
som har tips att komma med kan meddela mig privat, så förmedlar jag kontakten.

Tack på förhand.