[SPG:rpd=50]Re: Kollusor sommarpratar 20/7

Mattias Hallin cmhallin at susbus.be
Fre Juni 5 14:46:31 CEST 2015

Jag har inte högen med NAFS(k)urirer till hands just nu, så jag vet inte med säkerhet i vilket nummer det var (#23 kanske?), men koll. 421 skrev hur dom helst en gång till tidskriftens i fråga brevspalt, på den tid då denna redigerades av undertecknad, med en fråga beträffande just ordet ”fylax”, som ju har en viss ankistisk relevans ... Det lärda svaret levererades förstås av ingen mindre än koll. 1358!

/Koll. 1432

---
Mattias Hallin · Brussels · Belgium · <cmhallin at susbus.be>

"Oh bury me thar! With my battered git-tar!
A-screamin' my heart out fer yew!"