Nyheter

Kjell Crone kjell.crone at ifsab.se
Tors Aug 16 16:28:05 CEST 2001

Stefan :
>Två nummer utkom *förra* året,
>så "Ludwig von Anka" blir nummer 3.
>Jag röstar för "AET  4".

Hmmm, eller också numrera dom på samma vis som Joakim Gunnarsson
> Följande titlar har ingått i "Egmont Quarterly" i år:
> 1/01: Ludwig von Anka
> 2/01: Kapten Morgans skatt
dvs nått i stil med

EQ 2000-1 Äntligen Tillbaka - ?
   2000-2 Äntligen Tillbaka - ?
   2001-1 Äntligen Tillbaka - Ludwig von Anka
   2001-2 Kapten Morgans skatt
   2001-3 Äntligen Tillbaka ...

Jag har inte köpt dessa alster, så jag vet inte om de har nummer.
Jo, "Kapten Morgans skatt" har jag, men på den såg jag inget nummer.
Om de är "löpnumrerade", så håller jag med Stefan.
Men tänk om det kommer fler sådana här udda saker,
som ingår i "EQ", då känns det litet fel med titeln "Äntligen Tillbaka".

"Über das kann man denken", som schweizaren sa.
(på det kan man fundera)

kjell