Nyheter

Kjell Crone kjell.crone at ifsab.se
Sön Aug 19 10:51:42 CEST 2001

Ooops, Stefan,
uti mina diplomatiska ansträngnigar blef jag något otydlig. Igen.

S> OK. Alla tyckes vara överrens om detta. Då beslutar vi det.
Alright, fine.
Egentligen röstar jag på detta förslag enbart för att slippa ändra nuvarande
ordning.
Visserligen är det väl inte något stort jobb att ändra numreringen,
men alla ändringar skapar förvirring hos allmänheten.
Ungefär som när en busslinje plötsligt ändrar färdväg.

S>Menar du att du nu *inte* tycker att vi skola flytta CBJUB 2 till AET?
S>...en till likhet mellan CBJUB 2 och AET:
S>De ha alla samma röda färg å ryggen.
Det avgör saken, he-he
Nej, men jag tycker 1:st och främst att CBJUB 1 & 2 *inte* passar ihop.
Dessa är väldigt olika, de råkade ju enbart komma ut i samband med Barks
100-årsdag.
CBJUB 2 och alla AET har samma format, papperkvalitet, sidantal, etc. om jag
minns rätt.
Och, man kan väl säga "Äntligen tillbaka" om "Pirate Gold" oxå.
Så, jag röstar "JA" till flytten!
Då får Per ev. den avgörande rösten ...
(om vi ska tillämpa demokrati i denna fråga)

kjell