Länge sen sist...

Greger Nässén greger.nassen at chello.se
Mon Dec 23 17:14:01 CET 2002

Hej!

Jag tänkte bara kolla om listan funkar fortfarande, och tala om att jag har
köpt tidningsbilagan "Kalle Ankas julhistorier" ifall ni skulle ha missat
den. Den ligger som en lös bilaga i den gemensamma TV-bilagan för Expressen,
GT och Kvällsposten den 23-24 december. Om nån av er vill indexera så kan
jag tala om seriekoderna, men jag tror att Stefan redan har koll på detta.

Eventuellt återkommer jag snart igen, för jag ska försöka bli klar med
slutkorrekturet till nya NK 5 före trettondan. Det finns en hel del
frågetecken, och så tar jag gärna emot handfasta, tydliga tips om hur jag
kan uppdatera alla småfel som finns i Inducks (och som ofta fanns redan i
gamla NK5). Jag försökte lära mig indexeringsgrunderna för några år sen, men
gav upp eftersom min dator inte vill samarbeta. Nu har jag en ny dator så
det kanske går bättre att hämta hem filer. Men jag måste i princip lära om
allting. Jag följer dock med på ddb så gott det går, för att försöka hitta
saker som påverkar NK 5.

Gronsk Pyk!!
Greger