HELLO

Per Starback starback at ling.uu.se
Ons Apr 30 10:21:13 CEST 2003

> PER:
>
> Kan du se till att Inducks-se-arkiven inte går att se för
> icke-medlemmar alternativt så att man måste vara medlem för att skicka
> till listan? Irriterande med all denna reklam.

Jag sätter normalt så att bara medlemmar kan posta, men bara på
förekommen anledning eftersom det innebär ett merarbete och en
fördröjning av en del riktiga meddelanden då listmedlemmar ofta
tenderar att posta från andra adresser som då måste specialbehandlas.
"All denna reklam" är nu två förekomster. När den första kom markerade
jag den och avvaktade för att se om det kom mer. Nu, elva dagar senare
kom det en andra förekomst, så särskilt omfattande är det inte, men
jag slår på spärren nu.