(no subject)

Per Vedin pervedin at yahoo.com
Tis Jan 7 16:41:16 CET 2003

Hej!

Jag heter Per Vedin och är ny indexerare på denna mailinglista. Dock är
jag gammal petimeter som plågat främst Anders Berglund med rättelser och
tillägg till NAFS(k)uriren 5:s Barks-index.

Jag undrar hur man gör för att komma med rättelser till dels det svenska
indexet men även det amerikanska. Det jag har att bidraga med för stunden
är:

73-50c   W US  100-02   4           PAl     GY  Brevlåde-bekymmer [stora
ändringar gjorda gentemot US100!]

73-01f   W WDC 316-10   3           TS      MA  Kaka söker maka [app:GY]
[origpg: 3½] [5 panels missing, one expanded]

"Kul med Kalle och fröna"; måtten är fel (precis som i Seriekatalogen)

Hälsningar,

Per Vedin