kex

Stefan Persson spe at inducks.org
Ons Sep 1 16:24:00 CEST 2004

Per Starback wrote:

> Inte jag, men kanske svenska delen av Inducks. Jag orkar inte kolla om
> det redan finns där, men skickar vidare.

OK, jag har lagt till det, men det skulle vara bra om du kunde tala om
vad serierna har för titlar också. Se t.ex.
http://coa.inducks.org/coa/c1/issue2.php/0/se/KEX+2004 , där har
originaltitlarna lagts in istället eftersom svensk titel saknas. Det
skulle även vara bra om du kan kolla att titelfigurerna stämmer.

1941-11-19 var en tisdag:

       november
må ti on to fr lö sö
                 1  2
  3  4  5  6  7  8  9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Kolla koden igen. Datumet ska vara en söndag.

Verkligen 8 sidor? Söndagssida med Kalle eller med Musse?

Söndagssida med Kalle eller med Musse?

Vad är det för omslag på tidningarna? Förmodligen har de norska
tidningarna samma omslag, se
http://coa.inducks.org/inducks/files/norway/no-DDS.html för det norska
indexet.

Stefan