SV: Bror: Hemmets veckotidning

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Ons Aug 30 11:10:02 CEST 2006

Jag har angivit att texten är under rutorna (visas på COA imorgon). Säg till om
du hittar något ställe där jag missat detta.

Jag vet inte hur man ska göra med det där med storleken på rutorna om vi inte
har någon källa att jämföra med som vi är säkra på att vi kan lita på, så för
tillfället har jag inte nämnt något om rutstorlek.

Stefan