New Inducks data submitted

Stefan Persson spe at inducks.org
Mon Juli 10 08:57:32 CEST 2006

On 2006-06-30 22:56, Kjell Croné wrote:

> Varför? Det räcker väl att veta att de utgavs år 1938.

I [issdate]-fältet är det meningen att alla publiceringsdata ska anges.
I detta fall har vi ett publiceringsdatum för varje tidning, och då bör
alla tidningars publiceringsdata anges.

> Ja, fast man kan ju helt enkelt rada upp alla namn i en lång lista.

Mindre läsligt så, dock.

Dessutom rör detta till owner.dbx-bruk. Jag har mängder med YD som jag
har klippt ut från Aftonbladet, men sällan hela månader och inga hela
år, och jag skulle vilja kunna markera vilka urklippta remsor jag har.
Här har vi dock ett litet problem i och med att jag oftast endast har
sparat själva serieremsorna och inte publiceringsdata för dem, så jag
kan inte lägga till dem i min owner.dbx innan dessa delar av Aftonbladet
har indexerats...

Ska vi lägga till h3 för Hemmets veckotidning enligt förslaget i mitt
brev från den 30 juni?

Citat:

Stefan