SV: Fairies.

Bror Hellman m8100 at abc.se
Sat May 6 21:49:11 CEST 2006

> Figurerna kan vi inte lägga till innan vi vet originalnamnen på
> figurerna. Och det var tydligen någon oklarhet om huruvida det var de
> engelska eller de italienska namnen som var originalnamnen här.

Då är det ju lite svårt... :-)

> Ett universum finns det ingen mening med att lägga till om det inte finns
> några figurer i det.

Nej, men figurerna borde ju läggas till... När man inte vet vad de heter.. eller rättare sagt inte vet vilket språk som skall vara original så är det ju inte så lätt.

Jag har ett annat problem. Jag har ju lagt upp bilder på Fairies 1-3 och jag vet ju hur nr 4 ser ut ifrån previewen i nr 3.

Men, spanjorerna har lagt upp "Hadas" 1 - 4.

Nr 1 har samma omslag som Svenska, Danska, Tyska, etc. Kodad "IC FA 01".
Men Hadas nr 2 - 4 har andra omslag än de Svenska. Spanjorerna har kodat dem
"IC FA 02" etc.  men eftersom de inte kan ha samma kod som våra omslag så.. tja..
Jag vet ju inte hur de italienska ser ut och jag vet inte riktigt vad jag skall koda omslagen som i så¨fall. Koda dem som "SC FA 02" eller snarare "DC FA 02" kanske? ;-)
Fast.. jag vet ju inte hur omslagen ser ut i Danmark och Finland, t.ex. Jag bara antar att DK/NO/SE ser likadana ut av rent redaktionella skäl.

Finns det någon man kan fråga som kan bringa lite reda i röran, eller är det bara att avvakta tills någon laddat upp Italienska och Finska omslag?

 // Steamboat Willie