SV: Fairies.

Stefan Persson spe at inducks.org
Sön May 7 03:56:10 CEST 2006

Bror Hellman wrote:
> Nej, men figurerna borde ju läggas till... När man inte vet vad de heter.. eller rättare sagt inte vet vilket språk som skall vara original så är det ju inte så lätt.

Jag kom att tänka på en sak: många namn verkar vara samma på alla språk.
Om man kan visa att vissa namn är samma både på italienska och på
engelska borde man åtminstone kunna lägga till dem. Men har vi någon
information om vad de heter på engelska?

Problemet är att Fairies tydligen både finns som serietidning (gjord i
Italien) och som sagoberättelser (eller liknande, gjord i USA).

Stefan