Fairies

Kjell Croné kcr at inducks.org
Sat May 20 20:13:39 CEST 2006

From: Bror Hellman

> Skall du utöka beskrivningen med allt annat jag indexerade,
> eller stannar det så här utan illustrationer, artiklar och poster?

Allt du skrivit finns i Inducks,
men det som visas på web-sidorna är enbart framsidan och de ingående
serierna.
Det är många som tar med samtliga sidor i indexen,
även annonser för leksaker och liknande,
men dessa visas normalt inte på web-sidorna.

Man kan iofs diskutera vad som ska visas,
t.ex. om presentationerna av figurerna ska med (Allt om ...).

> Jag bara undrade, för då behöver jag inte anstränga mig lika mycket inför
> nummer 5. :-)

Det är förstås mer tidsödande att ta med allt.
Jag har indexerat en tjeckisk tidning (MickeyMax), enbart innehållande spel
och annonser, det tog tid! Pust och stön.

Kjell