SV: Tuggummi?

Stefan Persson spe at inducks.org
Ons May 31 09:59:19 CEST 2006

On 2006-05-31 00:26, Bror Hellman wrote:
> Okej... så vi numrerar dem som OKK (Kalle) och OKM (Musse) följt av
> originalstorycode som OKK 47-03-17? Har jag uppfattat det rätt då?

Ja, det är nog den bästa lösningen.

> Tja.. lägger du upp "Babaloo" från förlaget "OK-Kaugummi", Musse respektive
> Kalle så kan jag ju indexera de få jag själv känner till.. :-)

Jag har lagt till förkortningen "OK" med titeln "Babaloo", förlag
"OK-Kaugummi", kommentar "tuggummipapper". Det skulle vara bra om även
följande uppgifter kunde fyllas i:

* Sidantal (är detta 2, d.v.s. framsida med serie och blank baksida?)
* Pris (fast detta kanske varierade från butik till butik?)
* Pappersstorlek (cm x cm eller liknande)
* Utgivningsdatum (har du någon aning om när papperna tillverkades?)

Jag har också lagt till "OKK" för Kalle och "OKM" för Musse.

Stefan