Stockholms Dagblad

Stefan Persson spe at inducks.org
Tis Feb 6 08:03:39 CET 2007

http://websok.libris.kb.se/websearch/search?SEARCH_ONR=2811213
>  titel: Stockholms dagblad.

Betyder det att det ska vara en punkt sist i titeln (precis som med DN)?

En sak till: Det står i Inducks att YM publicerades i Stockholms-tidningen från
och med 1930-03-17, men i början hette ju tidningen Stockholms dagblad. Vet du
vilket nummer som var det första som innehöll YM efter namnbytet?

Stockholms dagblad kallas "SD" från och med imorgon.

Stefan