Roger Rabbit in 3-D

Stefan Persson spe at inducks.org
Sön Jan 7 04:55:23 CET 2007

> On 2007-01-05 08:58, Bror Hellman wrote:
Men brevet kom först fram igår. Har listan varit nere?

> Jag tänkte indexera och scanna "Roger Rabbit in 3-D" nr 1, men det gick inte
> så bra i webinterfacet i COA då man inte kan lägga till en ny serie.
>
> Kan någon av er lägga till "Roger Rabbit in 3-D", Disney Comics, USA, eller
> måste jag kontakta vem det nu är som har ansvaret för amerikanska utgåvor?

För amerikanska utgåvor är det nog bäst att kontakta Harry Fluks eller använda
COAzilla.

> När man vill lägga in en ny serie, skall man ta upp landslistan och trycka
> fram COAZilla via "rapportera ett fel", eller finns det ett bättre sätt?

Antingen det, eller indexera i ett textedigeringsprogram (se instruktioner på
http://bolderbast.inducks.org/xh1.html) och skicka som en textfil till ansvarig
person, eller genom COAzilla. Om du måste hitta på nya koder ska du tänka på att
två olika publikationer från samma land alltid måste ha olika
bokstavsbeteckning, så använd inget som redan används till något annat.

Stefan