SV: Roger Rabbit in 3-D

Stefan Persson spe at inducks.org
Mon Jan 8 18:00:01 CET 2007

On 2007-01-08 17:01, Bror Hellman wrote:
> Hmm.. du har möjligtvis inte sett Musse Pigg 2006/06? Jag indexerade den, men har inte sett röken av den sedan dess.  Jag hoppas den inte försvunni utan att det bara är helgerna som kommit ivägen.

Inlagt nu. Några frågor:

> MP2006-06j  X MI?          0hi                      [xapp:MM, Ice, Pipwolf]
[Musse och Långulv , mfl. runt en bål med oaptitligt innehåll.] [idc:?]

Är detta illustrationen på sid. 58 i X-Mickey nummer 992 (Inducks: it/XM    9)
av Davide Cesarello (som inte nämns i Inducks)?

> MP2006-06k  X MI?         15                        På andra sidan målarduken
[xapp:MM, Pipwolf] [No printed storycode] [trans:Carin Bartosch] [idc:?]
[desc:Christmas: Pipwolf needs MM to locate a missing friend who disappeared
from inside a painting.]

Är detta I XM    9-3?

> MP2006-06l  X MI?          4 3                      [xapp:Pipwolf]
[hero:Långulv] [No printed storycode] [trans:Carin Bartosch] [idc:?]
[desc-sv:Pipwolf explains how new year is celebratedin the monster universe.]

Är detta I XM    9-2?

Stefan