Tingelings värld

kcr at inducks.org kcr at inducks.org
Ons Nov 14 08:48:48 CET 2007

> När nu Fairies är färdigindexerat i Inducks, kommer frågan om hur man ska
> göra med Tingelings värld. Jag är osäker på om den bör räknas som en egen
> titel i Inducks, eller om den ska räknas som en fortsättning av Fairies.

Jag tycker vi kan ange "Tingelings värld" som ett alternativt namn ("also
known as") på Fairies. Åtminståne tills vidare.

> Jämför med Z-hämnaren som efter några nummer döptes om till Zorro

Ja, Zorro är ett liknande fall.
Jag tycker inte Fairies -> Tingelings värld går att jämföra namnbytena KA
B-nummer -> WDS -> KA Extra -> MP & C:o, eftersom innehållet också har
ändrats.

/Kjell