[Test] Ändrat

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sat Aug 27 10:02:11 CEST 2016

Bra, då känner jag mig nöjd med testandet (och kommer att ta bort dig
från testlistan igen).
Så får det bli. Om du postar från din yahoo-adress så kommer andressen
att ändras på det viset så att postningen kommer från själva listan
istället. (Kanske vill du använda en annan adress för listan.)

Det var visst våren 2014 som Yahoo bytte sin policy om detta. (AOL gör
också så, men är inget problem för Ankism, då vi inte har
prenumeranter med sådana adresser.) En tidig rapport om detta finns på
http://www.ietf.org/mail-archive/web/ietf/current/msg87153.html .