Snart årsmöte!

Per Starbäck starback at ling.uu.se
Sat Apr 19 19:57:50 CEST 2003

Jag vill härmed påminna om årsmötet i Stockholm som är om en vecka,
dvs. lördagen den 26 april. Där kan man förmodligen få vara med om
spännande saker som att se styrelsen bli större ("jag är den
svälligaste svällaren som någonsin har svällt"?) och ta del av den
fantastiska kulturfestivalen där det ryktas att bland annat minst en
av Olofs favoritartister kommer att framträda.

Förra gången jag här påminde om ett NAFS(k)-möte så var det en
på listan som (ännu?) inte var med i NAFS(k) som undrade om
icke-medlemmar är välkomna. Denna gång vill jag därför särskilt påpeka
att javisst -- kom bara! Alla människor är innerst inne ankister och
alla ankister vill innerst inne vara med i NAFS(k), men att ni inte
har insett det än är säkert inte ert fel.

Närmare detaljer står i utskicket som... hm, som jag visst inte
har här tillhands, men det kan säkert någon annan bistå med.

/699 Per Starbäck (Gronsk posk!)