=?utf-8?Q?40-=C3=A5rsfi?=randet

Mattias Hallin cmhallin at susbus.be
Fre Sep 2 09:31:18 CEST 2016

Hej igen!

Jag återkommer ånyo till frågan om praktikaliteterna kring 40-årsfirandet i Stockholm den 1 oktober, och undrar därvidlag om evenemanget i fråga nu börjat få lite tydligare konturer i form av vad, var och när?

Med många förväntansfulla kvack!

/Koll. 1432 Mattias

---
Mattias Hallin ·<cmhallin at susbus.be>
"Oh bury me thar! With my battered git-tar!
A-screamin' my heart out fer yew!"