Re: 40-årsfirandet

Greger, NAFS(k) pengabingen at comhem.se
Fre Sep 2 19:57:53 CEST 2016

Hej Mattias och övriga!

Kvacket 5/16 packades igår och är på väg ut till medlemmarna med detaljer om
firandet.
Här följer en kort sammanfattning av aktiviteterna i septober. Anmäl
intresse för att delta till kansli at nafsk.se.
Med kvackande hälsningar
Greger, kassör

40-ÅRSSEKUNDEN
Tid: Onsdag 21 september, samling 11:30.
Plats: Nya Elementar, Bergslagsv 80, Bromma, Stockholm.
Anmälan: Frivillig., men gör det gärna ändå.

JUBILEUMSMIDDAG I GÖTEBORG
Tid: Lördag 24 september 18.30-22.00.
Plats: Folkets Hus Göteborg, Olof Palmes Plats 3, lokal Saltö.
Anmälan: Obligatorisk. Meddela eventuella önskemål om specialkost.

JUBILEUMSFEST I STOCKHOLM
Tid: Lördag 1 oktober 15.15–cirka 22.00, middag cirka 18.00.
Plats: Årsta Folkets Hus och Teater, Årsta torg, Hjälmarsvägen 26, lokal
Loftet 1 tr upp.
Obs! Det finns tyvärr ingen hiss. Meddela oss om du behöver assistans uppför
trapporna.
Anmälan: Frivillig för mötet före middagen. Obligatorisk om du vill vara med
på middagen. Meddela eventuella önskemål om specialkost.