Re: Närvaroanmärkning

Anders Gronlund andlund at yahoo.com
Ons Sep 14 04:50:42 CEST 2016

Eftersom det omöjligen går att komma ihåg alla de lösenord som man tvingas ha på internet, så bad jag om ett nytt. Efter tre dagar har det dock fortfarande inte kommit något. Är detta nånting som tar många dagar att få, eller har nånting blivit fel? En sån grej som nytt lösenord brukar ju komma automatiskt med en gång på andra sajter.
Anders