RE: "Året runt"

Kjell Croné kjell.crone at ifsworld.com
Sat Apr 13 19:12:12 CEST 2002

From: Stefan Persson
> Har ZD publicerats hela tiden sedan 1969,
> eller har det varit något uppehåll?
> Jag tänkte lägga till h3-rader med [inx:--]

Jag skulle tro att ZD fortsätter att publiceras även efter 1969.
Mitt gamla ZD index, som jag återanvänt för detta ändamål,
slutar 1969,
troligen därför att Taliaferro också slutar just då.

Vad som publicerats i Aftonbladet har jag ingen koll på.

Jag har dessutom en svag känsla av att ZD har publicerats i någon
söndagsbilaga,
kan ha varit Aftonbladet på 1970/80-talet.

Dessa saker borde gå att kolla upp på närmaste universitetsbibliotek.
Även Aftonbladet har väl sparat alla gamla ex i sitt eget arkiv.

kjell